10 Aralık 2020 Perşembe

"İyi ki evde kocam yok."

İyi ki evde kocam yok

Kahkahaları ile tanınan ünlü sunucu Saba Tümer, karantina sürecinde evli olmadığı için kendini şanlı hissettiğini söyledi. Tümer, evlilikle ilgili soruya "Böyle daha çok rahatım. Aksine ‘İyi ki evde kocam yok' dedim" açıklamasıyla dikkatleri üzerine çekti.

Kahkahası ile ünlü sunucu Saba Tümer, Bebek'te yürüyüş yaparken objektiflere takıldı. Tümer, karantina süreciyle ilgili şaşırtan bir açıklamada bulundu.

Hürriyet'in haberine göre Bebek'te spor yaparken görüntülenen ünlü sunucu, "Karantina sürecinde yalnızlar evlendi. Sizin evlilikle ilgili düşünceleriniz değişti mi?" sorusuna "Aksine 'iyi ki evde kocam yok' dedim. Böyle daha çok rahatım. İstediğim zaman canlı yayın yapıyorum, istediğim zaman yiyorum, özgürlüğümü daha çok seviyorum" cevabını verdi.






Hiç yorum yok: