25 Mayıs 2014 Pazar

Köprüden atlayan ile aynı isimli kızı çıldırttılar.

Çok meraklı millet olduğumuz kadar bir o kadarda patavatsız yaratılmışız.Gün içinde bir kadının boğaz köprüsünden çıplak olarak atlayıp intihar ettiği haberi haber sitelerinde yer almıştı.Bir kısım işgüzarlar yememiş içmemiş araştırıp aynı isimli 17 yaşındaki bir kızcağıza musallat olmuşlar.

İşte o yazışmalar:

niye atliyosun hadi atliyosun niye soyunuksun hadi soyunuksun niye köprü hadi körüdesin niye götünü arabalara çeviriyosun hadi çeviriyosun devamı gelecek :d


olm sen şans eseri mi doğdun? hani seni beklemiyolardı da babanın sarhoş anına mı denk geldin? atlayan ben değilim 35 yaşında bi kadın, ben 17 yaşındayım ayrıca atlayan kişi ben olmasam bile bu yaptığınız saygısızlık, biraz beyin ya..biraz...
27 dakika önce

ankaraya yeni köprü yapılıyomuş haberin var mı ? sizi bana sırayla mı gönderiyolar? 32 dakika önce
Götündeki dövmeye 3 posta addirdim burcu LA BEN ANKARA'DA YAŞIYORUM İNTİHAR FELAN DA ETMEDİM Bİ SİKTİRİN GİDİN YETER! yaklaşık 2 saat önce
neden soyunarak intihar ettiniz? Hay ebenizi ya yaklaşık 2 saat önce

Suya düşmen kaç saniye sürdü ? Senin beynin kadar küçük bir süreydi yurdum insanı...BEN O KADIN DEĞİLİM. yaklaşık 2 saat önce

neden çıplak atladın La mal mısın ben ANKARA'da yaşıyorum ne işim var köprüde yaklaşık 2 saat önce
ne kadar işsiz var türkiyede Aynen yaklaşık 2 saat önce

biz çok meraklı milletiz yaaa... intihar edeni ararken burda buldum kendimi O da iyimiş yaklaşık 2 saat önce
Köprüden atlayanı ararken seni buldum Ülkede bi tane burcu namlı vardı zaten o da boğazdan atladı....gerçekten çok zekisiniz.... yaklaşık 3 saat önce

Hacı atlamadıysan da atlamış kadar oldun AYNEN yaklaşık 3 saat önce
intihar eden kız sen misin Ya evet intihar ettim sonra da ask.fm açtım zaten 35 yaşındayım ya yaklaşık 3 saat önce


yasin kac 17 yaklaşık 3 saat önce
qnq su serin mi Tam kararında :D yaklaşık 5 saat önce
unlu oldun :D Ya sormaa yaklaşık 5 saat önce
burcu? ? yaklaşık 5 saat önce
burcu sana bişrey sorcaktım Evet? yaklaşık 5 saat önce
köprüden atlayan burcu namlı sen misin? 35 yaşında gibi mi görünüyorum? yaklaşık 5 saat önce
yaşıyo musun? La bak insana zorla küfür ettirtiyosunuz yaklaşık 6 saat önce
sen mi atladın :( atladın derken? yaklaşık 7 saat önce

Hiç yorum yok: